Rss Feed
  1. László Noémi: Mondd el nekem

    2011. augusztus 15., hétfő


    Mondd el nekem,
    miért nem vagy idegen,
    mozdulataid
    honnan ismerem,
    miért tudom rólad,
    amit még te sem?
    Mondd, meddig tűröd
    azt, hogy olvasom,
    mit ír a ránc
    tűnődő arcodon,
    hogy szótlanságod
    értem, hallgatom?
    Tanulod-e mi az,
    amitől félek,
    hol nyitott ajtót
    testemen a lélek,
    mit mondanék,
    amikor nem beszélek?
    Végül csak annyit:
    vigyázol-e rám,
    ha nem jut már
    eszembe a szezám,
    leszel-e testvérem,
    anyám, apám?
    Tudod-e, amit én
    nem tudhatok,
    amiről holdtöltekor
    álmodok,
    emlékszel-e, ha
    el vagyok feledve,
    s velem vagy-e,
    amikor nem vagyok?
    Álmomban, egyszer,
    súgva-settenkedve
    eljössz-e velem
    sétálni a csendbe,
    és engeded-e majd,
    ha megfagyok,
    hogy eltemessenek
    a tenyeredbe?


  2. 0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése